Nu finns vi på riktigt!

Det blev en jättebra artikel i Norrbottens-Kuriren! Johanna Hövenmark har verkligen fångat oss på ett kanonbra sätt! Och lite självplågeri är det ju att ställa sig på scenen och skoja om sig själv men det är också hur kul som helst!


Tokglada! Kolla in artikeln:

http://www.kuriren.nu/noje/default.aspx?articleid=6068115

Där kan ni också se TV-inslaget som sänds i 24 Norrbotten hela dagen! Tack Olov för ett bra jobb! Inte lätt att intervjua två "surrkusar"... Märker dock att jag inte gillar att se mig själv på TV när jag är privatperson. Om jag står på scenen har jag en annan utstrålning! Det betyder kanske att det är där jag ska vara? Haha!

Nåja, nu väntar lunch med Åsa och Kågis, rep hela eftermiddagen och sedan surströmming med hela "julfamiljen" då också Pär och Mie från Food ansluter! Ska bli såååååå gott och garanterat supertrevligt! Imorrn är det dock dags att vara i Umeå redan före nio på morgonen så det blir inget nattsuddande. Tror jag... :)