Myyyyyyyyskväll!

Åkte iväg till bästa syrran och älsklingssysterdottern efter middagen och passade på att passa upp litegrann! Hade köpt present till My som jag planerade att vi skulle testa! En dammsugare! Nej, det är inte så att jag vill ge henne städgrejor bara för att hon är tjej! Jag minns bara hur kul mina barn tyckte att det var att hjälpa till och så bra det är att kunna göra saker tillsammans för att också få saker gjorda!


Hon tog sig an det nya verktyget med fart och fläkt! Nästan så att hon inte fastnade på bild...


Men då lossnade slangen och hon var tvungen att stanna upp för att reparera! Jodå, bra kvinna reder sig själv! :)


En kort paus för att leka lite med mammas iPhone... Men sedan fick mamman åka och handla och jag och My dammsög lite här och där. Det blir kanske inte lika systematiskt som när man får vara ifred men det funkade! Och hon tyckte att det var riktigt kul!


Men sedan hade vi ju servisen... Mycket mat har jag fått idag!


Och dryck! Även om "kocken" föredrog att dricka direkt ur flaskan...


Men besticken användes flitigt! Söööööööötunge!

Sedan fick jag lägga i säng henne, läsa, mysa och kramas också! Och det är ju det allra bästa! Mamman fick ge sig ut i regnet för att springa (nej, jag tvingade henne inte!) och jag är övertygad om att jag valde den bästa arbetsuppgiften! Nu blir det upphängning av tvätt och sedan sängen! Lång dag idag och det känns i kroppen även om jag är riktigt nöjd med allt som hänt! Sov gott alla!