Hela helgen...

Jag tänkte att jag skulle hinna jättemycket saker i helgen! Att en helt ledig lördag och söndag skulle vara som en evighet! "Du har ju hela helgen på dig" är dock ett påstående som är en aning överdrivet... Jag har inte hunnit särskilt mycket men jag har njutit som fanken av både väder och ledighet! Det får faktiskt räcka!

Började med att pyssla lite här hemma, äta en slags frukost/lunch och ta en promenad i det ljuvliga vädret! Att jag inte rört på mig på någon vecka märktes direkt och jag tyckte att det gick så otroligt tungt! Men det är väl bara att fortsätta att vara ihärdig! Sedan har jag kört ett par maskiner tvätt, handlat mat och varit barnvakt!


My frågar efter hela familjen när hon kommer och jag fick som vanligt förklara att Oskar var i Luleå, Emilia i Göteborg och att Ulf idag jobbade! Då var det katternas tur! Hon är så himla go och fin med dem!


Jag är inte alltid hundra säker på vår kattgubbe. Det händer att han blir lite reserverad om man är närgången alltför länge men Oliver gillar My och är högst tillmötesgående! Ligger bara stilla och tar emot allt kel! Här ser det också ut som om hon pratar med honom... Om vad vet jag inte. Det måste vara något dem emellan!


Jodå! De verkar förstå varandra på ett mycket bra sätt! Kul att också katterna gillar när vi får My-sfrämmande! För det är roligt att ha henne! Mamman fick åka hem för att packa upp och handla efter deras Arvidsjaurhelg och jag och My lekte och hade väldigt trevligt!


Vi hann rita, leka med kossan "Doris" som också fick vara med och teckna, åka grannarnas "Bobby car", bolla med bollar, kasta frisbee, kissa själv på toaletten, se barnprogram på TV och städa en låda i köket! Sedan kom mamman tillbaka för att äta middag! En riktigt mysig eftermiddag som vi säkert ska göra om snarast!

Men jag har fler glädjande nyheter idag! Oskar ska följa med oss ner till Göteborg och hälsa på Emilia! Såååååå kuuuuul att få en helg tillsammans med heeeeeeela familjen! Det är det bästa om finns och Emilia blev också så glad att även brorsan skulle hänga med! Den helgen ser jag verkligen fram emot! Nu är det ju några jobbhelger kvar innan vi åker men det gööööör ingenting!

Nej, nu blir det lite TV och i pauserna ska jag nog kolla flygresor åt sonen!