Go'-dag!

Jojo, det blir en riktig heldag idag också! Fixade på här hemma på förmiddagen och handlade det sista till kvällens begivenheter! Passar också på att tacka för alla lovord som vi fått efter artikeln! Ni är för go'a!

Sedan väntade arbetslunch med Kågis och Åsa på Nordanågården! Vi stannade till på Västerbottensteatern och där finns vi också i kalendariet:


Nu är ju soppföreställningarna av Mens Night slutsålda och till er som inte har lyckats se oss i Skellefteå måste jag hänvisa till Umeå, Luleå eller Robertsfors! I övrigt är det slutspelat för den produktionen. Nu producerar vi istället Julgalet (Premiär 111111 i Piteå och 111124 i Skellefteå!) och Mens Night 2 som får premiär först till våren. Välkomna!

I teaterns foajé hittade jag dock en gammal bekant. Den här gynnaren har jag inte sett sedan vi spelade "En uppstoppad hund" för ett rejält antal år sedan!


Lite skrämselhicka tror jag det blir hos vissa besökare. Andra kanske känner igen Göran Hansson som ju spelade hunden!


Annars blev det go'-lunch med go'-Kågis där vi gått igenom lite datum och annat inför vårt kommande samarbete! Han jobbar ju som Amatörteaterkonsulent det här året så vi får passa på att låna honom på luncher och kvällar! Ska bli hur kul som helst att spela tillsammans!


Jodå! Åsa var också med! Här sitter hon i den fina ny-tunikan! Vi hade en riktigt bra shoppingsväng i Luleå och hann även med en i Skellefteå efter lunchen! Vi skulle bara köpa strumpor inför morgondagen men jag tror att vi förirrade oss... haha!

Nu har vi repat hela eftermiddagen och det är dags att förbereda kvällens surströmmingsmiddag! Gött, gött, gött!