Fredag!

Äntligen fredag brukar man säga och det gör jag också fast att jag ska jobba! Det är faktiskt helt OK och t o m väldigt roligt! Ja, det är ju inte alla fredagar jag säger så här men att spela föreställningar som man vet är bra sålda är inte tråkigt! Ikväll debuterar vi i Kulturens Hus och det ska bli jättekul! Imorrn finns det fortfarande lite biljetter kvar men kvällen ska vara utsåld och det gläder ett par medelålders komiker! Haha!

Började morgonen med att läsa mail från Amerika där jag får informationen att en av svärmors kusiner har dött, 84 år gammal.

Tråkigt, men hon fick ändå ett långt, och som jag förstår, bra liv! Vi hade förmånen att få träffa alla fyra syskonen Moren när de besökte Sverige för några år sedan och det var hur roligt som helst! Sedan dess har vi hållit mailkontakt och har många inbjudningar att komma över. Hoppas att det blir av innan fler hinner gå bort. Mest lockande är det nog att besöka den kusin som bor i Florida...

Nu ska jag göra mig i ordning och kolla igenom packningen en sista gång. Det är ju bra om man har med sig alla scenkläder... Lite långt att åka och hämta det som eventuellt skulle saknas och vissa saker går ju bara inte att köpa! Ska också hinna besöka pappa på lasarettet och hoppas att allt har gått bra! Ryggen är i avsevärt bättre form och det gläder mig oerhört! Tackar "Kroppen" och kroppen för det!