Förrrrrrrrrådsrrrrröj!

Började dagen med att prata med Emilia som varit på ännu en lägenhetsvisning. Lät bra men dyyyyyyyrt! Lite orolig men har ändå förhoppningar om att det kommer att lösa sig för henne!

Sedan började jobbet för min del! Herregud vad jag har röjt i förrådet! Jag fattar inte varför man sparar på väskor och ryggsäckar som har trasiga dragkedjor och på skålar och krukor som jag inte ens tycker är snygga! Man tänker att man vet ju aldrig... men nu vet jag! Bort, bort, bort! Packade in sju sopsäckar med skroooooot i bilen! Tur att inte maken var hemma, då kanske jag inte hade fått slänga allt... haha! Åkte sedan till favoritstället:


Inte ensam idag heller! Hade mycket brännbart i mina säckar men jag hade naturligtvis sorterat plåt, krukor, elsaker mm. Nu ska jag också ge beröm till Skellefteå Kommun! Det här är bara för jädrigt bra! Jag må vara irriterad över gatlyset (och det ska jag tyvärr också återkomma till) men jag tycker att det är en stor förmån att få åka hit med sina sorterade sopor! Tack! Men det fanns ju också sortering som jag inte riktigt förstod:


Trosor... Haha! Är inte det brännbart? Åtminstone om det har gått lite hett till?

Men jag blev inte riktigt klar ändå. Vissa hyllor är i toppskick och andra måste rensas vidare men det tänkte jag att maken skulle få vara med och göra. Jag är ju för snäll... :) En sak är dock säker: Det kommer inte att fattas värmeljus i vinter!


Tror ni att vi klarar oss? Haha! Hittade paket lite här och där...

Annars är det bra! Både vi och Västerbottensteatern släppte ju biljetterna idag och våra soppföreställnignar med Mens Night 3 och 4 november blev slutsålda direkt! Kul! Tur att jag bokade av till min hälsogrupp som ville komma! Blir det någon över så lägger jag ut här!

Och när det gäller julshowen "JULGALET" så är det enklast att boka via Turistbyrån tel 0910-45 25 15 eller [email protected] eftersom det blir minst avgifter. Det kostar alltså 395:- + serviceavgift 30:- = 425:-/biljett och då ingår mat, kaffe och tryffel. Bar finns och vi öppnar 17.30. Showtime 19.00! Speldagar: 24, 25 nov & 1, 2, 3, 8, 9, 10 dec!

Fick mail av en kompis som försökt boka via Ticnet och då kostade det tydligen 460:-... Måste kolla. Inte kan både Turistbyrån och Ticnet ta ut avgifter på samma biljett? Då kostar ju snart serviceavgiften mer än maten... Jag återkommer i frågan men gläder mig åt att det är full rulle!

#1 - - Maria:

Om det blir över exvis två biljetter til, torsdags föreställningen, så VILL jag köpa dem!! Jag har totalt missat att annonsen var inne idag..såg dock den om Julshowen, och där ska jag boka många biljetter!! Kram