Facebook...

Ja, inte blir jag klok på vad som skulle vara bättre med Facebook nu, men alla företag ska ju uppdatera för att "utvecklas" och alla användare ska därefter protestera mot förändring och så verkar det fungera även här! Jag vet inte om jag bryr mig jättemycket. Inser att man kommer att missa en del inlägg men att det också går snabbare att blädra sig igenom en del om man bara scrollar i raden till höger. Och missar man nåt' så är det väl som vanligt "Shit happens"!


Som kvinna är det ju mycket annat man ska tänka på förutom Facebook...


Tvätten till exempel... Haha!

Nåja, det övriga som jag har på agendan idag är: Räkningar och fakturor (betalda), ekonomiska förutsättningar och annat praktiskt angående våra föreställningar (det är ju bra att också få in lite pengar), gräsmattan (bara glädje eftersom den är klippt!), KASAM (hälsogrupp ikväll!) och genomgång av det material som är skrivet till Julgalet!

Mycket är klart men jag måste fortsätta att vara duktig ett par timmar till! Tur att jag gjorde en porterstek igår kväll så att dagens middag är klar! Vi syyyyynes!

#1 - - Ola T:

Julgalet – tupp i stället för skinka på julbordet? Det är väl galet nog..?