DSFH!

Det blev en riktigt bra shoppingsväng! Kom hem med både jacka och mössa till maken som blev väldigt nöjd även om vi måste byta storlek. Ja, någon liten miss får man väl göra... Själv köpte jag två linnen och hittade också en kavaj på rea till Oskar så jag känner mig nöjd med dagen!


Ett nytt rosa band kändes också helt rätt!

När jag kom hem hämtade maken in posten och där fanns ett brev från "Fjellinjen" som tidigare skickat faktura där jag skulle betala vägtull i Oslo! Nä nu, tänkte jag... Visst är det märkvärdigt att jag skickat in klagomål och inte fått några svar. Istället kommer en påminnelse! Jag eldade som vanligt upp mig men i brevet fanns detta:


Min "henvendelse" har tydligen lett till att jag blivit befriad från betalning! Man tackar! Det var ju bara några tior men jag hade bestämt mig för att principen måste gälla. Och det gjorde den!

Nu över till något helt annat! Maken är ju händige herrn här hemma och jag har faktiskt glömt att publicera hans senaste märkning av huset! Det blev väldigt fint tycker jag!


Jag skrev ut bokstäver och han såg (haha) till att såga ut dem i trä och montera på väggen! Precis lagom synliga!


Och nere vid postlådan står denna skapelse i betong! Även den en "gjutning" för ögat! Jag är då för rolig idag!

Nåja, sedan jag kom hem har jag jobbat lite, uppdaterat en hemsida och ringt lite samtal. Nu ska jag åka och träna men innan dess serverade maken middag. Och på frågan vad det blev för mat svarade han: DSFH! Jaha... Jag trodde att han börjat med en ny diet åt mig men han serverade "Det Som Fanns Hemma"!

Men nu lämnar jag DSFH och drar vidare på SPYC!