Av och på!

Jag är ju en ganska aktiv människa och kan vara så oerhört energisk när jag sitter och jobbar eller i möten! Men. Och då menar jag MEN. När jag tar slut så tar jag slut! Jag tror egentligen att jag har en "av och på"-knapp! Det skulle i alla fall mina kollegor säga. Jag kan prata och skratta och komma med idéer och helt plötsligt tar jag bara slut. Pyspunka. Där är jag nu. Därför blir det heller inget långt inlägg.

Jag och Åsa har suttit och jobbat med praktisk frågor hela eftermiddagen och nu kände vi båda två att vi blev helt färdiga och gav oss själva en kort rast. Det behövs! Hon gick ut för att köpa Sushi till middag och jag valde att blogga eftersom jag tycker att det är lite "mysledigt"! Om en kort stund ansluter Kågis och vi ska börja manusgenomgången. Ska bli spännande att se vad han tycker om vårt material! :)


Och till käraste syster kommer här en bild på "Dagens outfit"! Fyndare en härlig kofta på H&M för 49,50 och den passade så perfekt till halsbandet jag fick! Tänkte att du skulle få se att jag åtminstone var lite färglad idag! och glad! För det är jag! Om ni undrar vem det är som bor ovanpå kaffeapparaten så kan jag avslöja att det är "Pavarotti"! Eller åtminstone hans hår... haha!

Nu ska jag samla ihop både mig, materialet och datorn för att flytta in i konferensrummet! Förmodligen måste jag också dricka lite mer kaffe även om det här inte smakar lika bra som det vi har hemma. Men man kanske piggnar till! :) 

Och när jag kommer hem ska jag packa upp min nya dator som jag hann köpa innan jag åkte ned. Längtar efter att testa den och hoppas att jag inte blir så frustrerad av allt nytt...


Det blev i alla fall en supertunn och jättelätt ASUS U36Sd, 13,3 tum med mycket prestanda så den borde funka bra för mig. Jag vill ju ha en som kan följa med överallt! Välkommen in i familjen! :)
#1 - - oskar:

Den ska vara bra den där! Adam och 3 av hans klasskompisar har samma dator fast tidigare modellen. Nöjda iaf.

#2 - - Monica:

Åhhhh så bra! Ja, jag tror att det här blir perfekt!

#3 - - Malin:

grymt snygg och färgglad!