Trött...

Oj, så svårt det var att starta upp sig själv idag... Förutom all denna glädje över Emilias boende har det inte blivit mycket. Om nu glädjeyttringar kan räknas som en aktivitet? Haha!

Hur som helst blev jag trött bara av att se att kattmaten var slut och att kylen gapade tom... Men efter ett par timmars gruvande åkte jag och storhandlade. Väl där blev jag lite sugen på att laga mat så jag köpte lammrostbiff! Ganska uppåt begav jag mig hemåt bara för att sjunka ned i soffan och nästan inte ta mig fram till spisen... Detta vakumliknande tillstånd måste bero på att man ger allt när man spelar. Eller? Det kan väl inte bero på att man blivit äldre? Nåja, det kommer en ny dag imorrn och då ska jag klippa mig! Alltid något att se fram emot!


Och mat blev det till slut tack vare att maken satte igång med skalandet av rotsakerna! Lammrostbiff med rotsaker och kantarellstuvning! En helt OK måndagsmiddag! Om man varit borta under helgen måste man väl få ta igen maten i alla fall?

Nu sjunker jag ned i soffan igen och tackar alla fantastiska läsare som följer bloggen! Idag är ni nästan 150 stycken och det är nytt rekord! Happy! :)