Träningsvärk?

Nej, jag känner inte av den särskilt mycket. Kommer nog imorrn! Eller så har hela skiten satt sig i huvudet eftersom jag vaknade med en förkyyyyylning! Blä! Nej, det går nog också över men jag är seg och tät i skallen och det är svårt att komma igång! Måste ha blivit smittad av maken.

Ska dock iväg för att kika på den färdiga reklamfilmen som ska börja gå på onsdag! Det blir kul att se! Och ni som tittar på 4:an och 7:an på TV får nog också stå ut med den ett par veckor! Grattis eller Sorry! Haha!

Vaknade tidigt med massor av saker snurrande i huvudet men lyckades som tur var somna om. Och då blev det som brukligt ordentligt! Halv elva! Ja, va fanken. Jag får väl jobba till midnatt istället! När man har ett jobb som mitt är ju arbetet alltid där man själv är. Bra när man har mycket att göra men också dåligt eftersom man aldrig blir ledig... Huvudet har man ju alltid med sig! Jag har en lite för ambitiös inställning till jobb ibland men så är jag ju också, som min kollega skämtsamt brukar säga, en mycket sjuuuk människa! Haha!

Hur som helst står resterna av gårdagens trädprojekt kvar på tomten och ser lite övergivet ut! Men det kommer en vår även för dig! Och att det är höst får man nog bara acceptera! Jag gick en runda på tomten och det sitter något enstaka löv kvar men annars är det mest bara en väntan på snön.


Lav (eller är det mossa?) på grenarna och ett ensamt löv...


Numera singel?


Lav älskar tydligen björk... They lav it!


Själv älskar jag min svägerska som skickade två burkar underbart goda Dumlekakor till mig!!! Så fantastiskt! Jag åt två direkt och nu känner jag att det snart är eftermiddagsfika igen... haha! Tack Berith! Du är för söt!


Nej, nu lämnar jag hösten, löven, laven, spindelnäten och sätter igång med lite konstruktivt arbete! Ha en bra dag!
#1 - - Ola T:

Lav tyder på frisk och ren luft. Bara så att du vet.

#2 - - Tatja:

Jag vill ha receptet på dumlekakorna!