Tääääääät!

Tänk om jag hade fått beklaga mig för att jag vore för tät rent ekonomiskt? Vilken glädje det hade varit! Men nu är jag bara tjock i hela skallen... Det gör ingen människa glad! Men idag är det en mellandag med lite telefonjobb och kanske lite skrivande. Jag skriver kanske eftersom jag ännu inte känt efter om det kommer något inspirerande ur det här huvudet...


Vaknade vid femtiden av en kämpande kisse som krafsade som en galning på altandörren i sovrummet. Jag måste säga att hon gjorde det bra som väckte upp mig! Skrållan må vara liten men hon är bra på att hålla reda på var man befinner sig i huset. Och vill man bli insläppt gäller det att knacka på rätt dörr! :) Nu ligger hon nog lågt hela dan'! :)

Nej, nu måste jag ta tag i mig själv så att jag piggnar till! Håller tummarna för Åsa som är i Arvidsjaur idag där det tydligen kommit en massa blötsnö... Kör försiktigt min vän! Det är med andra ord dags att lägga på vinterdäcken. Måste ringa och beställa tid. Och så måste jag duscha också! Oj, oj, oj, det är mycke' nu... haha!