Sooool!

Ja, det blev en lång förmiddag och helt plötsligt var det dags för lunch. Klockan går fort när man är sysselsatt! Jag skulle ju iväg för att äta med Med och kände mig lite lagom mosig p g a min tidiga uppstigning. Men när jag öppnade dörren fick jag se:


Solen! Oj, så glad man blir när den lyser så här starkt! Lovely!

Och det blev en jättetrevlig lunch! Vi strosade iväg på Nordanå och det var faktiskt riktigt skönt att inte behöva stressa. Jag skulle nog behöva gå lite långsamma promenader i solen då och då! :) Mycket prat och och god mat! Det är ju kul att träffa någon annan och byta samtalsämne när man är mitt uppe i ett projekt! Även om man älskar dem man jobbar med!

Jag fick i alla fall rensa hjärnan och gick därefter en sväng på teatern för att prata med lite olika personer. Kul! Åkte sedan för att beställa matta, hämta lite saker på kontoret och när jag sent omsider kom hem var jag helt borta av trötthet... En powernap fick det bli och jag var orolig över att jag skulle sova för länge men efter en stund bankade grannflickorna på dörren för att släppa in katten så det blev en lagom lång tupplur!

Jag fick i alla fall tillbaka en massa energi så efter att ha lagat raggmunkar och bacon började jag också städa så nu ser det inte så tokigt ut här inne! Du kan komma imorrn Åsa! Du slipper skotta dig in! Haha! Nu ska jag kolla mailen, skriva ut manus och sedan bara se TV! Tisdagar är det "Äntligen hemma" och "House"! Nice!

PS. Ni som funderat på att köpa Johan Theorins "Sankta Psyko" - gör er inte det besväret! Jag som brukar läsa ut en bok på ett par dagar harvar fortfarande på och ändå återstår en fjärdel... Inte bra! Inte alls samma klass som hans tidigare! Så nu vet ni! Ha en bra kväll och läs något annat!

DS. Ska försöka hitta receptet på Dumlekakorna! Om inte så får jag be Berith maila över! De är försvinnande goda! :)