Söndag!

Oj, så skönt! Att få vakna och inse att man är så ledig som man bara vill under hela dagen! Funderar på att gå på en föreställning i afton bara för att slappa litegrann.


"Småstadsliv" spelas på Nordanåteatern 17.00 och jag har sett lite av deras tidigare filmer. En del saker är kul och andra är lite smaklösa. Jag vet ingenting om hur bra den här föreställningen är men man kan ju gå i pausen om man inte gillar den... Nåja, man kan köpa bljetter på Ticnet fram till kl tre och jag har några timmar till på mig att bestämma mig.

Nu har jag och Åsa ätit frukost och jag sitter och försöker komma överens med mitt nya tangentbord. Den nya datorn är en mellanstorlek och tangenterna sitter utspridda på ett annat sätt vilket gör att jag skriver ö istället för ä och det är lite jobbigt men det ger sig nog. Har tänkt se över texter och kanske skriva lite idag och imorrn eftersom manuset ska vara klappat och klart med alla ändringar på tisdag morgon!

Borde också tvätta bilen eftersom jag ska besiktiga den imorrn men dit har jag inte kommit ännu. Ska nog börja med en dusch av mig själv så att jag vaknar till! Ha en fin dag i det vackra vädret!