Skamgräns...

Nej, jag gillar inte att stiga upp före klockan sex! Det finns en skamgräns som nog går vid åttatiden - för mig alltså! Men nu vaknade jag före fem och på den vägen är det. Alltså har jag hunnit massor på morgonen! Alltid något! :) Ja, ni tycker kanske att jag sover länge på förmiddagarna men jag jobbar ju nästan alltid på kvällen. Man har olika uppdrag helt enkelt!

Jag har gjort kostymlista, skrivit färdigt min sketch, petat i manus, bokat lokaler, listat saker som ska göras under dagen och letat fram både tomtesäcken och jul-kyrkan som ska få vara med i föreställningen. Det känns liiiiite tidigt att gräva i julsakerna men måste man så måste man...

Nu blir det pappersjobb, mera kaffe och möjligen lite städning innan dagen tar slut! Ser fram emot en trevlig lunch också som idag ska avnjutas tillsammans med teaterchefen! Vem vet, vi kanske får lite nya idéer?

  Ha en fin dag alla människor!