Morrn...

Idag hade jag kunnat sova läääääääänge... När jag tittar på telefonen, efter att ha snoozat ett tag, och ser texten på alarmet "Skjut för att stänga" så tänker jag bara "Shoot to kill"! Men, men, nu är jag i alla fall igång och det ska bli en bra dag även idag! Så känns det i alla fall! Även om jag just nu är lite trött...

Men här kommer i alla fall lite morgonglädje! Samma dag som jag så energiskt närmat mig kändisen Johnny Logan så åkte jag och Mats på kemtvätten för att (äntligen) returnera lånad kostym till teatern. Där var jag fortfarande lite generad och berättade därför om min brist på farstu. Tror ni inte att Carola som jobbar där hade gjort samma sak - fast med Mats! Hon blev triggad av sina barn (tror jag) som sa att hon inte skulle våga hälsa på honom men hon gjorde det! Och nu tyckte vi att även hon skulle få en bild tillsammans med sin idol!


Excuse me Mr Bohman! Can I take your picture? Haha! Fina blev de i alla fall!

Ja, man blir lite glad! Och det ska jag fortsätta att vara hela dan'! Nu frukost och jobb!

#1 - - carola:

Hahaha, så söt han är! Puss å kram på er =) / Kemtvätts-tanten ;)

#2 - - Monica:

Söta är ni båda två! :)