Ljus i mörkret!

Att få sova länge, att maken redan hällt upp morgonkaffet i termosen, att det första samtalet som kommer i luren är ett från favoritsonen - det är verkligen ljus i mörkret! Och det behövs när dagen avslutades med en ny ilska över gatlyset!


Sonen! :) Man blir lycklig när man får lägga upp sådana här bilder på bloggen! Ja, jag frågade inte men nu kan jag se på den hur många gånger som helst - tills han eventuellt säger att jag måste ta bort den... Men han brukar vara snäll med sin mamma! :)

Han ska göra en telefonintervju med Plura i Eldkvarn idag och ville resonera lite om frågorna. Det känns hedrande och kul att bli tillfrågad ibland! Och ännu roligare är det ju att vi alla gillar samma artist och får följas på konserten i Luleå i slutet av oktober! På första bänk sitter vi också! Det ska bli så kul!

Mindre roligt med sovmorgnar är väl att man inser att jobbdagen får sträcka sig långt in på kvällen men det gör faktiskt ingenting! Idag ska texterna blir färdigbearbetade och imorrn får vi också tillgång till musiken! Det behövs eftersom man också ska lära sig stämmor innan det är dags för premiär! Mycket återstår men det känns egentligen bara inspirerande och roligt! Nu ska jag bara lära mig att hantera det nya tangentbordet så att det blir mindre felskrivningar...

Ha en bra dag alla människor!
#1 - - Åsa:

så otroligt bra bild av Oscar!!!

#2 - - Monica:

Ja, visst var det! Resultat av deras fotopyssel förra helgen! :)