Klassiker!

Nu har jag varit igång några timmar och bara gjort saker som varit riktigt trevliga! Saker och ting blir gärna roligare om man har tid för dem! Det betyder alltså att jag både helg- och veckohandlat (eftersom jag inte hann med veckohandlingen tidigare i veckan! Haha!), träffat många trevliga människor på vår stora kvartersbutik och tagit mig tid att surra litegrann! Trevligt!

Har också hunnit med ett par klassiker! Vad sägs om en mix av eftermiddagsfika och sen lunch i form av Bullens Pilsnerkorv?


Hur gott som helst! Jag var inte jättehungrig eftersom jag åt sen frukost men man kan ju inte komma utsvulten när man är bortbjuden på middag så det här blev det perfekta mellanmålet!


Och efteråt: En Co-Co! Nu tror jag att jag kommer att orka med fotboll, hockey och trav i eftermiddag! Fotbollen hör jag mest i bakgrunden eftersom maken följer Sundsvalls sista försök att komma upp i Allsvenskan. Hockeyn har jag tänkt se sista perioden på och travet ska vi väl, precis som hockeyn, bara vinna! Haha! Och om vi vinner måste det väl vara klassikernas förtjänst?

Nu ska jag luta mig tillbaka igen och sedan fräscha upp mig för en rolig kväll! :)