Kärlek och jobb!

Den här dagen började med värme och glädje och det har faktiskt hållit i sig hela dan'! Så härligt! En del av den positiva kraften kommer från sonen - det är jag övertygad om! - och en del säkert från att många saker faller på plats.

Det enda som skulle ha påverkat mig negativt idag var det "brak" jag hörde från en obestämbar plats i huset. Jag var övertygad om att katterna rivit ned något men jag gick runt och hittade ingenting - förrän jag kom in i sovrummet. Först tyckte jag att allt såg ut som vanligt men...


Lampan hade ramlat ned! Rakt på den bänk som står över sängen! Haha! Ja, man måste ju skratta eftersom det såg ut som om någon bara lyft ned den. Den verkar heller inte ha tagit skada och är nu upphängd i ny krok av händige herrn i huset! Tack!

I övrigt har jag jobbat med annonser, inbjudningar och annat. En del avverkat och annat återstår - men det är ju en dag imorrn också! I eftermiddag/kväll har vi också repat några timmar vilket var både givande och roligt! Ett nytt medley har fått plats i föreställningen så det blev genomgång av sång och stämmor vid flygeln!


Vi har ju världens bästa Kågis! Allt blir musikaliskt, roligt och lustfyllt! Sedan är det ju otroligt kul att sjunga tillsammans! Men vi hann också med en del sketcher och det känns som om vi börjar hitta rätt!

Nu sitter jag hemma och ska ta tag i mitt "Wordfeudande"... haha! Det har ju varit lite paus idag och jag har en del matcher igång... Sedan inväntar jag också en ung man som ska börja sälja en dammsugare med vattenrening och behöver några hem att praktisera i. Därför ska han komma hit och rengöra en matta. Vi har valt den stora, runda i sonens rum som är den värsta i huset. Ska bli intressant att se!

Tjolahopp!