Julgalet!

"Kära publik, välkomna till Julgalet! En helkväll på Nordanå med mat, mingel och humorshow!"

Oj, nu blev jag trött igen... Ska försöka få ihop några rader inför inspelningen av vår reklamfilm imorrn. Det gäller ju att på 20 sekunder ge så pass mycket information att de som tittar ska bli sugna på att gå! Men det viktigaste är nog faktiskt att den blir rolig! Om två komiker ska presentera ett arrangemang måste det ju finnas en gnutta humor också! Haha!


På bild ser vi i alla fall glada ut! :) Synd att inte Kågis kan vara med på inspelningen. Det hade varit bra med en man som kunnat hålla oss strama tyglar! Nu får det bli bra ändå!

Satt i alla fall med scenografin igår och har gjort en första modell av dekoren. Det kommer att bli ganska stiliserat men med lite roliga detaljer. Känns i nuläget ganska bra eftersom Åsa också gillade idén! Bara att jobba på! Vi har ju inte så gott om tid så det gäller att det som görs också blir rätt!

Annars då? Jo, jag jobbar på med allt möjligt! Skriver, pluggar lite text inför kvällens konferencieruppdrag, svarar på lite mail, planerar och ska nu också lyssna på lite musik eftersom vi faktiskt har musikrep imorrn efter filmandet. Ja, det räcker och blir över just nu men jag har ju valt det själv så jag klagar inte! Allt är ju roligt men det gäller att bevaka sig själv så att det inte blir "för kul"! Jag har ju trillat i "honungsfällan" (blivit utbränd) en gång tidigare och dit vill jag inte igen! Men jag känner mig faktiskt mindre stressad idag och det är bra!

Nu ska jag och Åsa ha lite telefonkonferens och sedan blir det Världens barn för hela slanten Jag ska ju sitta med på Genrepet från 16.00 för at se vad det är jag ska presentera. Konserten börjar 19.00! Kom till Anderstorp och ta med börsen! Det gäller att samla så mycket som möjligt och köpa mycket fika och lotter! :)

Tjolahopp!