Hemma!

Så hääääärligt att vakna hemma! Efter en helg fylld av aktiviteter, samvaro och mat är det ändå på något sätt skönt att återgå till vardagen. Man skulle aldrig orka hålla det där tempot varje dag. Glad och lycklig över en fantastisk familjehelg men när hjärnan igår började återgå till vardagen och jag vet att jag har otroligt mycket att göra blir det omöjligt att fortsätta att vara ledig! Lika bra att ta tjuren vid hornen!


Skönt var det i alla fall att se skylten på Falmark! Den lyste! Och det är mer än vad man kan säga om gatlyset här hemma! Tur att man inte var ensam när man klev av flygbussen! Jag blir förbannad varje gång! Måste ta tag i det där!

Nu väntar bl a förberedelser inför konserten för Världens Barn imorrn, manus till reklamfilm, omskrivning av en sketch och färdigställande av scenografiidéerna! Det kommer garanterat att ta två dagar! Men det får inte ta längre tid heller eftersom vi filmar och repar torsdag och fredag. Ja, är i alla fall utvilad efter en lång natt i den egna sängen och det är en bra förutsättning!

Nej, nu kan jag inte sitta här längre! Back to work!

#1 - - Ola T:

Jag har länge lekt med tanken om man kan framkalla svart ljus; tänk dig en svart stråle från en ficklampa – häftigt. Kanske är det något ljushuvud på Skellefteå kommun som lyckats med det konststycket. Det skulle i så fall vara en världssensation. Nu är det ingen som sagt något om det så då är det väl bara – mörker.

#2 - - Monica:

Haha! Ja, jag tror nog mer på mörker - även om jag gillar tanken på svart ljus. Men bara när man själv vill!