Hantverkare sökes!!!

Du som känner en händig människa i Göteborg som kan tapetsera (i första hand) och kanske även lägga golv (i andra hand) - hör av dig till undertecknad som nu är bulvan till världens bästa dotter som inte har världens bästa tålamod! Jag är övertygad om att hon skulle kunna lära sig detta men efter två problemvåder låter det inte som om läget är det bästa på Västkusten... Det är inte lätt när man aldrig har gjort det!

Jag vill vara där! Jag är ju jättebra på att tapetsera och tycker t o m att det är kul men, men, men jag har inte tid nu. Om det här hade varit 15 november så hade det funkat. Eller t o m 15 december. Men inte nu. Jag går ju igång på det mesta och har även kollat flygbiljetter men jag säger det igen (till mig själv): Jag har inte tid just nu. Måste försöka hjälpa henne att hitta en kontakt i Göteborg som kan rycka in!


Hade annars varit helt perfekt att åka tillsammans med min partner i renoveringsbranschen! Han är lysande! Bra på målning, byggen och golv! Själv är jag mest som en tapet! D v s uppåt väggarna...


Annars hade vi kanske kunnat åstadkomma en ansiktslyftning!

Så! Hör av er med tips! Alla seriösa förslag emottages å det tacksammaste! :) Skriv en kommentar eller skicka mail till [email protected]
#1 - - Nina Linder:

Läser, funderar... och vidarebefordrar till de mina! Há dé gott Monica!

#2 - - edde:

Läs gula sidorna

#3 - - Monica:

Jodå, Gula sidorna finns alltid! Men vi var kanske ute efter en billigare lösning! Tack för att ni tänker!

#4 - - Kristoffer:

Hej! Ifall det fortfarande skulle vara intressant med hantverkare hjälpen så är det bara att höra av sig på mailen.



Mvh Kristoffer!