Göteborg!!!

Ja, mitt sura humör gick över när jag slocknade i stolen direkt vi lyfte från Arlanda! Det betyder med andra ord att jag är ganska lugn när jag sover! :) Nej, jag behövde nog faktiskt en power nap för att komma i form igen!


Trevligt sällskap hade vi i alla fall på vägen av Agneta som också åkte till Göteborg för att hälsa på sin dotter!

Nu mår jag dock som en prinsessa igen och det beror nog på att vi är framme och får vara tillsammans med Emilia! Så fantastiskt roligt!


Så glada vi blev att få ses igen! Här har vi överraskat henne på jobbet! Finaste kramarna! Sedan blev det en sväng på stan för att aktivera oss tills hon slutade jobba.

Jodå, lite skor måste man ju testa! Jag köpte t o m ett par snygga boots! Och en blus. Och lite annat smått och gott! :) Och maken en skjorta och en tröja! Nice!

En liten titt utomhus blev det också!

Och en cappucino med kanelbulle! Och en sväng till fiskaffären där vi köpte färskt torsk för att laga middag hemma hos Emilia!

Fisken under tillagning!

Och den färdiga maten! Det blev riktigt gott!

Och framför allt supertrevligt att vara tillsammans! Vi har bara kikat på Idol och ätit godis... Nu ska vi dock möta upp Oskar som är på väg med flygbussen! Snart samlade!

I'll be back!