Gooodelimörning!

Nu börjar man känna sig utvilad när man inte ens kan sova tills väckaren ringer! Men jag gillar ju att man kan göra lite kaffe på rummet och softa en stund innan man slänger sig i duschen! Så över till gårdagens rebus som kanske var en aning långsökt... Ja, vi gick igång och tyckte att allting var solklart men kanske ändå inte.


Till vänster om Robert ser ni en ask, eller på engelska en "box" och eftersom vi var så slarviga med vårt uttal blev det naturligtvis "Boxer-Robert"! Enkelt va? Men jag måste ge en eloge till Mikael Lundgren som hade hoppats att killen hette Joplin. Scott Joplin hade ju varit hur bra som helst! Men jag kan ju inte gärna be Robert byta namn så att det passar mina rebusar...

Jag bad faktiskt Arne att dra ned byxorna så att vi kunde ha boxerkalsonger bredvid Robert men det tyckte Åsa var lite väl mycket... Tack för det! Nu fick vi ju sitta kvar och skratta en stund till! :) 

Men jag lägger ändå in en varning. Det kan bli fler rebusar! Haha! Och nu ska jag njuta av att göra mig klar i lugn och ro innan vi ska träffa Åsas son och sedan dra vidare till Robertsfors där det är utsålt ikväll!