Gäsp...

Himmel så trött! Vaknar överkörd av tåget... Hade hoppats det skulle vara Norrbothniabanan som störde mig men det verkar vara något annat... Nu ser vi dock fram emot fortsatt utbyggnad och hoppas att regeringen kan svälja stoltheten och ansöka om EU-pengarna! Man kan ju faktiskt prioritera om! Tycker fortfarande att det här är en jätteviktig fråga och om Bryssel verkar bry sig om norrland och transporterna så borde även Stockholm göra det. Men de förstår nog inte vad de går miste om... Eller?

Nu blir det fortsatt jobb några timmar, rep på Nordanå, lite ärenden på stan och sedan mathandling! Vi har tomma hyllor överallt och det är tur att maken gjorde lite stödinköp igår annars hade vi inte ens haft frukost. Det har varit lite mycket när jag inte ens hinner handla och laga mat! Fast egentligen tror jag att det blir hämtmat och Sushi idag! Det skulle kännas både fräscht och gott! Jag borde egentligen städa också! Men...


Eller hur?

Och jag ska väl inte beklaga mig så här på bloggen. Vi har ju valt det här jobbet alldeles själva och tycker fortfarande att det är fantastiskt roligt! Tro ingenting annat! Men periodvis kan det bli lite körigt och det ska det nog vara fram till premiären 111111 i Piteå! Och sedan nypremiär i Skellefteå 111124! Det kan inte hjälpas men att komma till Nordanå känns alltid som att komma hem! :)

Nej, lite mer kaffe på det här och så är man igång igen! Ha en underbar dag alla!

PS. Gläder mig stort åt att Khadaffi/Ghadaffi/Gadaffi är borta!!! Men hur stavade han sitt namn egentligen?
#1 - - Lennart Persson:

Antingen Muammar eller Muhammar...