Äntligen hemma!

Nej, jag refererar inte till Martin Timells program utan till den sköna känsla det alltid är att rulla in hemma på gården igen! Så härligt! Det har varit fullmatade dagar och vi avlslutade med en fullsatt salong i Robertsfors!


Oj då! Var tog alla vägen? Haha! Nej, den här tog jag innan föreställningen så att ni skulle få se hur det ser ut när vi kliver fram på scenen och hur fin salong de har i "Robban"! Ett kanonställe med glada och trevliga människor som tog emot!


Våra händiga grabbar på plats heter Roger och Per-Johan! Den senare av dem var också den som fick äntra den höga stegen på förra bilden för att byta projektor när den inte ville vara med längre... Snart 72 och still going strong! Inte illa! Roger har jag samarbetat med mycket under min tid på Västerbottensteatern så det var lite som att komma "hem"!

Träffade också gamla skolkamrater till min mamma och flera ditresta Lövångersbor som kommit för att kolla in oss! Däribland svärfars och makens syster med man! Kul! Jag hoppas att alla hade trevligt och att vi inte skrämde någon men vi tyckte nog att publiken till en början var lite försiktiga. Det tog sig dock och på slutet var alla med på noterna! Det kan hända att de behövde lite tid på sig att vänja sig vid vår ganska direkta approach! Hur som helst vill vi tacka för att vi fick komma på besök och med tanke på publikreaktionerna på slutet så får vi kanske också komma tillbaka! :)

Avslutar med att tacka för alla glada hälsningar från helgens publik och även dela ut ett hederspris till Johanna som knäckte dagens rebus! Visst var det "Ljushuvud"! Ola får tröstpris för de utmärkta gissningarna! Här kommer en ny chans där man dock kan ifrågasätta stavningen...

  + 
... på det? Haha!

Nu ska jag slänga mig i sängen och sooooova! Imorrn blir det lunchinfo för Rotary och sedan ska jag bara göra ingenting! Tack för den här helgen! :)
#1 - - Ola T:

F + ROG er (är) en groda (på engelska). Men det är garanterat inte svaret.

#2 - - Tatja:

Här kommer mitt tappra försök:

F+ROGER = Froger? dvs Frågor...

#3 - - cecilia:

ahhaha varför skrattade jag högt!! -.-