Åhhhhh...

Jaha, varför skrattar Cecilia? Kan det vara den låga kvaliteten på min rebusar? Jag lovar att de inte kommer att förbättras ett smack! Just you wait and see my dear! :) Just nu känner jag mig i alla fall som ett:

 + 
Och det är inte särskilt roligt! Och kan ni inte gissa så är ni kanske i samma läge... haha!

Jag vill att mina programvaror ska vara kompatibla med Windows 7! Jag vill att min nya dator hittar skrivardjäveln! Och jag vill dessutom slippa känna mig stressad över att allt nytt ska ta sån tid... Jag kunde ju godta att jag inte har något layoutprogram men den delen av mig vägrar att lyssna! Jag vet att PageMaker är 1800-tal och borde därför inte vara så sur över att det inte går att installera men jag gillar det och har miljoner dokument som redan är gjorda i det programmet. Dokument jag skulle behöva kunna öppna i min nya burk! Annars måste jag ju jobba med flera datorer parallellt... Orka!

Ja, jag var tvungen att ge upp några timmar och sätta mig i kontoret för att få arbete gjort! Långt ifrån den nya datorn som just nu är skön att skriva på men som också suger energi... Nåja, mycket pappersarbete är gjort och en text skriven till morgondagens lunchunderhållning men jag har massor kvar och väldigt lite energi. Tror att det bästa jag kan göra är att lägga mig tidigt och vakna utvilad imorrn! Nya datorer kräver nya tag! Vi hörs!
#1 - - Ola T:

Svar på rebusen: Drottninghuvud.

Du är på väg att krönas! Grattis!

#2 - - Kersti:

Där har nog herr Theander fel alltid - jag ser iallafall att där döljer sig ett PUNDHUVUD - (nu var jag väl rolig ändå). KRAMIS herr Theander och till Dej Monica naturligtvis också.

#3 - - Irene:

En million-dollar-baby.. såklart :-)