Wow! Vilken härlig kväll!

Ja, nu är jag så där äckligt positiv igen! Och det är väl för störtskönt! Den här jobbardagen har varit lika hektisk som vanligt men har avslutats tillsammans med Hälsogruppen och det blev så vansinnigt kul! Tack alla tjejer! Vi försöker ju använda våra egna förmågor för att hitta aktiviteter som kan vara utvecklande och ikväll var det min tur. Det kändes först väldigt stressande att ha en sak till på agendan men allt löste sig på ett förträffligt sätt!

Tanken med kvällen var att alla skulle få prova på hur det kändes att stå på scenen på Nordanå och även att enskilt framföra en kort presentation med efterföljande feedback. Det krävde väl inte så mycket av mig men innan man gör en sån där sak är det bra att leka lite och där hade jag den stora turen att få hjälp av Kågis som också jobbar som amatörteaterkonsulent det här året! Du är så suveränt bra och entusiasmerande Mattias!

Om det var roligt?


Ja, ni ser ju själva! Vi har skrattat så himla gott!


Kågis samlade i alla fall först ihop oss och gav instruktioner.


Han är en god pedagog! Ni ser ju hur tydlig han är! Eller så var det bara för att han ibland fick peka med hela handen... haha! Vi surrar ju ibland... (läs jag...).


Men han fick också skratta ikväll! Det är ett superhärligt gäng av självständiga kvinnor som jag verkligen trivs med! Ikväll fick också Åsa vara med och vi behövde verkligen de här lekarna! Efteråt var jag helt avslappnad! Det var så lekfullt, avkopplande och roligt! Jag hoppas att alla i gruppen var lika nöjda!


Jo, jag fick också vara med men just då rörde vi oss väldigt snabbt! Haha!


Och det var inte bara jag som skrattade under övningarna!


Här se det ut som om vissa inte var överens... men så var inte fallet! Bara lite frågor om övningarna.  Och jag vill ha den här blusen!!! Så snygg!


Härliga tjejer! Ni är för goa!

Sedan fick alla framföra sina presentationer och det gick som en dans! Roliga och intressanta ämnen! Av eventuell nervositet märktes inte ett dugg och jag tror att lekarna var bra för den fortsatta aktiviteten! Tack alla för en härlig kväll! Ser redan nu fram emot nästa träff!
#1 - - Ola T:

Onekligen ser det ut som om det vore kul. Och det är roligt att ha kul. Förlänger livet.