Premiärdag!!!

Vaknade efter massor med konstiga drömmar om att Västerbottensteatern hade flyttat in på Nordic Light, Anki var gravid, nya ägarna hade gjort om hela inredningen och sänkt taket samt gjort ett vitt, taggigt "pizzatak" i hela huset! Alla hade dessutom fått byta jobb med varandra... Haha! Hur ska man tolka detta? Det som var mest intressant var nog att Anki också var den första som ringde sedan jag vaknat! Tankeöverföring?

Nåja, jag är upp och inte gråter! Gårdagens ironiska inlägg om att jag ska kliva åt sidan och låta Åsa ta all fokus på scenen kanske blev onödigt skruvat eftersom vissa faktiskt tror att jag menade allvar... Jag kommer aldrig att kliva åt sidan! Jag vill ju vara längst fram! Hela tiden! Men den där tuffa jargongen oss emellan är något som jag och Åsa kan ha och det är bara roligt! Vi trivs så bra och då kan man kosta på sig att vara lite galen! :)


Men nu är det äntligen dags! Och för att ni ska se att jag också tänker på mig själv så publicerar jag idag en bild - bara på mig själv - som Lucia - själv! Haha!

Håller tummarna för att allt ska gå bra och längtar som tusan efter att möta Skellefteåpubliken! Nu är det hemmapremiär! För mig! Själv alltså! Haha!

Vi ses!