Premiär 111111!

Äntligen premiärdag och detta på dagens unika datum! Vi samlade ihop oss för ett sista genomdrag med teknik 111111 kl 11.11!


Ja, ni ser ju själva! Ni kan även notera att Linda-Marie lärt mig att göra en skärmdump på iPhonen! Learning all the time... :)

   
Men jag var inte den enda som höll koll på tiden... Hade gott sällskap av dessa underbara personer! Och ni ser ju att vi håller ångan oppe en dag som denna! Premiären ska vara fylld av kärlek och spelglädje och det får man inte om man går omkring och oroar sig eller irriterar sig över saker som inte funkar... Därför gäller det idag att välja glädje! :) Vad som än händer...

För inte har det varit helt friktionsfritt idag heller. Jag hatar att göra fel eller att misslyckas med något man kommit överens om. Därför var det med ett fult ord jag vaknade av att det knackade på hotellrumsdörren och jag insåg att jag försovit mig! Jag stänger alltid av telefonsignalerna när jag går och lägger mig och igår tänkte jag faktiskt att det kanske inte var så smart när man är mitt uppe i slutproduktion, men så blev det. Jag behövde ju verkligen sova! Och slår man då av väckningen istället för att snooza så händer detta. Det hade väl vem som helst kunnat räkna ut...

Nåja, snabbt var jag duschad och klar och det beräknade genomdraget kunde utföras på rätt tid! Tur! Och jag har också släppt misstaget så nu ska jag bara vila, ladda och glädjas över att vi äntligen får ha premiär idag! Vi längtar så kusligt efter publik!!!


Jag hoppas att ni också längtar efter oss! Vi är ju så snygga! Haha!

Och jag har också lärt mig hur man ska klara sig utan mat från lunch till sen ikväll! Man måste äta dessert efter lunchen! Och i den här stan består ju efterrätten av:


Palt! Haha! Nu är jag mättare än mätt så jag lägger mig på sängen en stund!

Håll tummarna för ikväll så ska jag se till att göra mitt allra bästa!
#1 - - Ola T:

Och det bästa med dagen, förutom er premiär, är förstås att det blir 11.11 en gång till. Om klockan är inställd på en sådan där tolvtimmarsfunktion... Lycka till i kväll!