Nice!

Det är väl för ljuvligt att få vakna när man vill och sedan sega på hela förmiddagen med lite "Wordfeud", kaffe och soffmys! I love it! Jag som älskar att vara ledig borde egentligen inte jobba så mycket... haha! Men så gillar jag ju både matlagning och shopping så pengarna behövs! :)


Nåja, nu har jag ätit helt OK lunchrester av den snabba pizza jag gjorde igår. Jag var ju så trött att jag inte ens orkade åka och handla så jag rensade lite i kylen och hittade ett pizzakit, bacon, ost, paprikor och fetaost! Det blev en riktigt god anrättning!

Men jag hittade också saker i kylen som borde ha slängts bort för länge sedan... Är det inte alltid så?


Den här sprängfyllda mozzarellan ville jag inte använda... Jag undrar om den till slut smäller? Inte värt att chansa!

Nu har jag satt igång tvätt- och diskmaskin, skrivit en shoppinglista och ämnar laga lite lax till mig och maken som jobbar idag. Jag ska också försöka åstadkomma lite ändringar och repetition av text. Det behöver jag! Den här dagen brukar ju annars ägnas åt alla som vi saknar men det blir ingen resa till Lövånger idag. Ni finns i mina takar ändå! Maken åkte dock dit en sväng igår och tände ljus på gravarna.


Här lyser det på min farfar, farmor och fasters grav! 

Varma tankar idag till alla som lämnat oss för tidigt! Vi saknar er!