Laxmiddag!

Jag plockar fram en gammal favorit och lagar lax på grönsaksbädd! Sköter sig själv och fisken blir så saftig!


Jag kom dock inte ihåg vad jag hade i den sist. Hittade den här bilden på bloggen (den är bra som ett komihåg) och inser att jag inte har någon salladslök. Blir bra med rödlök istället.

Jag noterade också att jag serverade naturell yoghurt till men nu har jag redan gjort pepparrotsås så det får bli så idag! Jo, jag hade ju gjort ett ris med rostat paprika och zuccini men idag slänger jag i något annat. Mer lök? Eller serverar som det är. Gott är det i alla fall med fisk och jag ser fram emot att maken snart kommer hem från kneget!

Det har varit en superhärlig och lång ledig dag. Jag har hängt tvätt och handlat men inte mer. Mycket mys och mycket härligt att inte känna några större krav! Texterna mal på i huvudet men det får jag så att säga "inpå"! Det är så när man närmar sig premiär. Svårt att släppa helt!


Nu har jag tänt massor med ljus och ser fram emot middag och fortsatt mys! :) Ha en bra lördagkväll alla!