Jul, jul, strålande jul...

Bristen på julstämning är stor idag! Men medge att det är oerhört skönt att både slippa skotta och sopa bilen när man ska iväg? Det uppväger massor! Jag tänkte just skriva att det gärna får snöa i december eftersom jag då har mer tid men så inser jag att vi förutom "Julgalet" har bokat in en hel del andra jobb... Jag trodde inte att jag skulle vara ett så girigt pucko! Haha!

Nej, det är flera uppdrag som jag verkligen vill göra och som kan vara bra för framtida uppdrag! Vi ska t e x showa i Umeå för Folkets Hus alla kunder och det är ju superbra marknadsföring! Även om tiden, 08.00 på morgonen, kanske inte är att föredra för en sjusovare som jag! Men nu tar jag en dag och ett uppdrag i taget eftersom det är bättre för stressnivån.

Nej, dags att börja ladda! Efter lunch kommer Åsa och då är det dags att gå igenom alla texter och bygga dekor. Ikväll sätts ljuset och imorrn bär det av!!! Så kul för oss som älskar att stå i rampljuset!


Men hallå! Är det inte vi tjejer som ska stå i centrum? Hmm...

Hur det går får vi se men det här är första gången vi presenterar en julföreställning i Skellefteå så det blir en spännande utmaning! Välkomna!