Jobb å rep!

Jag vet inte om någon förstår hur mycket en hel repdag tar på krafterna... Eller så är det bara alla andra som förstår eftersom vi envisas med att utsätta oss för den här typen av jobb hela tiden! Haha! Nåja, det har gått jäkligt bra men vi är helt slut! Mycket som ska sätta sig, mycket som ska funka och mycket som man ska tänka på!

Jag började tänka redan i natt när jag vaknade vid halv fem och kom på att jag glömt ett par saker där hemma... Skickade sms till maken och till Kågis för att se till att en av dem lade fram prylarna och att en av dem hämtade. Trodde inte att någon skulle vara vaken för att ta emot detta meddelande men Kågis svarade och avslutade med "Sov nu..."! Haha!


Ja, sedan sov jag som en stock i Åsas sköna soffa och när jag stigit upp var det någon annan som tog plats... Alma! :)

Rep och teknik hela dagen där Robert jobbat med ljus och Oscar Lownér med ljudet! Bra grabbar som vet vad de sysslar med och Oscar är också gift med underbara flöjtisten Marita Henningsdotter-Lownér som jag jobbat tillsammans med på Västerbottensteatern! Kul!


Här har jag lånat Oscar till lunch! Nu längtar jag även efter att träffa den söta frun!


Vi fick också ett besök av Pitetidningen som skulle göra ett förhandsreportage och här är det Åsa och fotografen Jens Öqvist som klurar över bildidéer!


Det verkar som om de blev nöjda till slut!


Till vår hjälp under veckan har vi också Åsas söta dotter Linda-Marie! En pärla som fixar, sufflerar och gör ärenden till några trötta och stressade premiärlejon... :)

Nu har vi en kort paus innan vi ska gå och ta en bit mat. Kvällen ska sedan ägnas åt fortsatt textläsning. Jag överdriver verkligen om jag säger att jag kan allt... Det är långa och fullsmockade dagar den här veckan! Ser fram emot en låååååång natt i hotellsängen! Bra jobbat alla!