Goooooodmöööörning!

En lång natts sömn kan göra underverk och det känns bättre på alla sätt idag! Jag var så slut igår att jag inte ens kunde njuta ordentligt. Det är väl självplågeri om något? Nåja, det känns bättre idag och jag ser verkligen fram emot att få spela igen! Fullsatt även i eftermiddag och skönt att spela 15.00 eftersom jag nu börjar längta hem! :)

Startade dagen med hotellfrukost i sista minuten och dagens PT där det fanns en recension från gårdagen. Ja, vad ska man säga? Han gillade showen men tyckte att den var lite ojämn. Ja, vi har ju blandat friskt bland "humorsorterna" så en del saker kanske inte faller alla på läppen men vi gläds naturligtvis åt alla positiva rader:

"Andra stunder är superproffsiga, som Monica Lindgren i sin delvis sjungna monolog om julen som ett "högtidligt helvitte" för kvinnor - med julklappsköp, släktmiddagar och specialkost. Lysande. Många poäng plockas även när trion sätter sig framför tv:n och tittar på samma film, men med helt olika utgångspunkt. "Erica Amarillo" i en alldeles, hmm, egen version av "Om sanningen ska fram" är rasande rolig, både i rörelseschema och den text som sjungs."

Hela recensionen kan ni läsa här:
http://www.ptnoje.se/Article.aspx?a=6521792

Nu längtar jag också efter mina grabbar, Ulf och Oskar, som kommer till föreställningen idag! Sonen skulle även ta med sig lite kompisar från Luleå så det gäller att skärpa till sig! Haha!

Nu: Lite Wordfeud och sedan mera Julgalet! Let's go!