Goooodellimooorning!

Tjolahopp världen! Somnade halv två och vaknade klockan sex! Vad är meningen? Nåja, nu åt jag frukost och drack kaffe med maken och sedan gick jag tillbaka till sängen! Så härligt! Mår mycket bra och känner mig fortfarande så nöjd med gårdagen! Ser fram emot kvällens föreställning och hoppas på lika glad publik! Men det vet jag ju egentligen på förhand att vi får! Människor som går på våra föreställningar är inga surkartar!

Och när jag ändå steg upp tidigt så hämtade jag tidningen för att läsa recensionen som måste betecknas som bra! Tack för det! Så kul att det man gjort uppskattas!!! Däremot är det kanske inte så lätt att bli av med revystämpeln! Jag vill poängtera att detta INTE är en revy utan en humorshow! Jag vill också understryka att Julgalet absolut INTE är en inofficiell fortsättning på Lövångersrevyn! Jag och Åsa försöker hitta nya koncept och idéer som måste kunna stå för sig själva! Det är lite viktigt för oss att stå på egna ben!


Här är vi i ännu en scen från gårdagen där vi öppnade årets julklappar!

Men jag kan också förstå att de har dragit den slutsatsen eftersom jag stått på scenen i Lövångersrevyn i 30 år och att Kågis och Åsa varit med i tre, respektive fem revyer... Kanske inte så lätt att se oss i andra roller! Det roliga med recensioner är också att vårt julmedley blev sågat... Haha! Samma sånger som fick beteckningen "lysande" i Piteå! Nåja, recension eller inte. Vi är nöjda med det vi presenterar och publiken likaså! Det räcker otroligt långt! Dessutom har vi skitkul!

Nu ska jag återvända till verkligheten och åka på ett möte med revisorn där vi officiellt lägger ned det gamla revbolaget. Då måste den eran ändå betecknas som över. Eller? Men ingen av oss är bitter och alla grabbarna kom på gårdagens premiär så vår långa vänskap fortsätter! Det känns kanonbra!

Vi ses!