Fars dag!

Och fast man tänker sig att äta magert och leva hälsosamt vill man ju laga en god middag! Jag firar gärna alla fina pappor idag och helst av allt mina barns far! Oskar och Emilia har ju ringt och skickat present men jag såg till att han också fick blommor och mat! Och min egen pappa har jag firat i telefonen! Han blev nog mest glad över att jag hjälpte till med ett par lösningar i korsordet! Haha! Vi gillar båda att leka med ord!


Det blev ett mellanting! Lammrostbiff, sallad med rödbetor och mager getost! En klick yoghurt till så var måltiden komplett! Funkade bra och kan inte betecknas som särskilt onyttigt! Men sonen var inte långt efter! Han börjar bli en hejare på matlagning!


Ostfylld och baconlindad kyckling med pasta, dijonsenapsås och broccoli! Bra jobbat grabbar! Ni imponerar! Det gör även unga fröken!


Denna vackra skapelse är alltså vår dotter! Jag är verkligen stolt över barnen! Och för att ni ska veta vilka blommor bästa pappan fick så kommer de här:


Orangea rosor! Matchar clementinerna! Haha!

Nu händer det inte särskilt mycket mer här idag! Ser fram emot ännu en lång natt och en bra morgondag! Lev väl!
#1 - - Ola T:

Varför skriver du inte en kokbok?

#2 - - Monica:

Haha! Ja, det kanske man skulle göra! :) Även om jag tror att jag inte riktigt räcker till...

#3 - - oskar:

jaa skriv en kokbok! kan plura så kan väl du : )