Duktig!

Nu har jag varit så himla duktig som tränat ikväll! Ja, man kanske inte ska skryta när man bara varit där en gång på länge men vi kom överens om (och blev påhejade av bästa Anki!) att man ska var skitnöjd varje gång man ägnat sig åt fysisk ansträngning! Så nu är jag också det!

Ikväll gick hon igenom alla stackars muskler i kroppen så man lär väl känna av det imorrn men det får man som ett brev på posten... Och som ett komi-i-håg att man faktiskt gjort något! Se där!


Hon visade en del övningar som jag inte vågade (läs: kunde...) göra! Haha!


Vissa är dock oerhört spänstiga! Anna väckte beundran hos oss!


Och Ylva var inte långt efter! Ni imponerar verkligen!


Fast roligast är nog att vi skrattar så mycket! Ett härligt gäng och en superbra "fröken"! Vi älskar att du orkar med oss Anki!

Från det ena till det tredje så kommer här också ett knasigt pressklipp! Sonen praktisera ju på NSD och en lustig historia om några inbrottstjuar som gömt guldföremål i vattentanken på toan på ett hotell resulterade i att han fick med en bild i helgens Expressen! Bra jobbat Oskar!


Men att debutera med en bild på en toalettstol kändes kanske lite fjuttigt... I NSD hade han däremot ett helt uppslag i lördags och en mycket bra porträttbild på en av Sveriges mäktigaste affärskvinnor! Vi gillar verkligen det du producerar!

Och jag vill också tacka för ett pressklipp där jag själv var med - även om det verkligen inte var det viktigaste!


Konsertveckan för Världens Barn inbringade hela 104 000:- vilket var fantastiskt bra jobbat av alla ideellt arbetande! Ert engagemang är otroligt viktigt och bra! Själv höll jag ju bara i en av kvällarna men hade samtidigt också väldigt trevligt! Musikskolans elever är ju underbara! Stort tack för applåden!

Så, nu får det vara slut för idag! Sov gott alla glada!