Det gick vägen!

Tro det eller ej men vi fixade allt! Premiären är avklarad inför fullsatt salong! Publiken var med på noterna, skrattade och berömde! Tack alla glada som kom! Så jag ska väl känna mig nöjd även om jag nog också är lite "tom". Nu är det inget nytt. Jag har svårt att ge mig själv cred för det jag gör och allt arbete har nog tagit mer på krafterna än jag trodde.

Hur som helst hade vi hur roligt som helst på scenen och det är det allra viktigaste! Där trivs jag som fisken och vi är ett superhärligt gäng! Det är egentligen efteråt som jag har svårast att ta åt mig det positiva. Jag måste vara helt felkonstruerad... haha! Men lite nöjd är jag nog!


Kanske beror det på att jag äntligen fick bli "påsatt" före föreställningen! Haha! Märklig bild där Kågis också fotar från andra hållet...


Roligt var det också att träffa Britt-Inger som jag inte träffat på 30 år! Hon bor i Piteå och hade i vår ungdom stuga i Hökmark. Vi hittade varandra på FB och nu fick vi alltså ses igen! Jättekul!


Glada supporters skålade med oss efter föreställningen! Till höger ser ni underbara Marita Henningsdotter-Lovnér som jag jobbat med och som också är gift med vår ljudtekniker!


Fler glada medarbetare som fixade kvällens föreställning! Bra jobbat!


Vi avslutade kvällen på Statts restaurang igen! Ja, jag vet att det är tredje kvällen i rad men maten är ju sååå god! Och en premiärfest måste man ha! :)


Det var så roligt att surra med glada Marita igen! Underbar flöjtist med stort sinne för humor! Hon har också gett munnen ett ansikte...


Eller vad säger ni? Läppförstoringar kan slänga sig i väggen! Haha!

   
Cognacsgravad Oxfilé, Den underbara Duvan (igen!) och en vanilj- och basilikapanacotta! Med dessa i magen lär jag sova gott! Och länge! Hoppas jag...

Tack alla för en kanonkväll! Jag ska lägga mig och smälta allt igen! Imorrn får man väl slå upp tidningen och se vad som egentligen hände... haha! Skönt ändå att allt gick så bra!