Core!

I översättning från engelskan betyder ordet: Härd, Innandöme eller Kärna! Efter ett tufft corepass på träningen känner jag mig dock som det sista alternativet i ordlistan: Kärnhus! Haha! Nåja, äppelskrutt eller inte, jag är supernöjd med att jag har rört på mig så att det känns i hela kroppen! Tack för ikväll brudar!


Jag är också tillfreds över att mötas av lysande girlanger på bron! Lite snö hade kanske varit bra för stämningen men jag har inget emot barmark så länge som möjligt! Tids nog får vi skotta!

Nu har jag degat i soffan en stund med spel och TV, kvällsfikat och ämnar slänga mig i duschen och sedan i sängen! Har många saker på min agenda imorrn så det är bäst att vara utvilad! Kanske tar med mig manuset som kvällsläsning. Det skadar nog inte att man pluggar det några gånger innan torsdag! Jag har blivit så mycket latare och har väl inte läst ihjäl mig... Tur att jag har hyfsat minne!

Nej, sov gott alla! Återkommer imorrn!