Trött tisdag...

Vilken urpissig natt ur sovsynpunkt! Somnade väl vid ett-tiden men vaknade två timmar senare och det var lögn i h-vete att somna om. Gick på toan, snurrade i sängen, läste en stund, snurrade, åt ett äpple, snurrade... Ja, vid femtiden gav jag upp och steg upp för att koka kaffe. Som tur var kunde jag lägga mig en stund på förmiddagen men hela dagen har jag varit så trött, seg och "miss-sövd"!

Bra möten idag i alla fall där jag och Jörgen på Artistkontoret kikat på lokaler mm för ett kommande arrangemang. Det kommer att bli hur bra som helst!!! Efter att ha besökt deras förråd för att kika på lite dekor och kostym fick jag syn på den här balkonglösningen som jag var tvungen att ta en bild på!


Vilket smart sätt att förvara grillen på!

Sedan åkte jag hem en sväng och ett par timmar senare var det dags att återigen greppa förrådet! Efter några timmars körning av prylar känns det som om vi äntligen kan se slutet...


Otroligt skönt att det äntligen börjar bli tomt på hyllorna!

Sedan åkte jag förbi syrran för att hämta en grej och hinna krama det söta barnet! Svågern bjöd på kaffe och Malin anlände hem efter ett par dagar i Stockholm. Det blev ett kärt återseende! Såklart!


Skönt att komma hem till en nybadad unge! :)

Nej, nu blir det inte så mycket mer. Ser fram emot en lång natt men man vet ju aldrig...
#1 - - Ola T:

När det snurrar många tankar i huvudet, så blir det ofta så att man osövd snurrar i sängen. Jag försöker göra tvärtom – att lägga mig sent. Men det hjälper inte...

#2 - - Maria:

Fullmåne :)))