Tisdag igen

Herregud vad dagarna går... Nu är det tisdag igen och det är väl en mellandag som inte gör nån människa glad... Men den här veckan är det ju kortvecka och det gör att den här tisdagen är som en torsdag... eller hur det nu blev.

Idag har det varit jobb på kontoret och några rundor påstan för att hitta lite rolig dekor till mitt kommande företagsevent. Det kommer att bli så bra! (Så där får man väl inte säga när man är svensk men jag gör det ändå! Haha!) När jag kom hem var jag knockad igen och sov en knapp timme. Men nu har jag handlat och ätit och ämnar ta itu med promenerandet igen. Vore skönt om man kunde komma igång ordentligt! Jag och Emilia bestämde oss för att sätta igång efter Barcelonaresan men hittills är det bara hon som varit duktig...


Så här såg hon ut på sin egen blogg idag. Lite jobbigt...

Fick också en bild av söta syskonbarnet som nu är nyklippt inför helgen!


Det kommer att bli fint på lördag med en rosett! :)

Nej, det här duger inte. Nu sticker jag också ut!