Helg!

Äntligen fredag och ledig helg! Ja, jag kanske inte ska ropa hej ännu... Imorrn ska maken till svärfars för att hjälpa dem att måla huset. Om jag hinner kanske jag följer med och hälsar på mina föräldrar men jag har inte bestämt mig ännu. Jag har ju ett bröllopsprogram att producera och dessutom ska jag och grabbarna i företaget tömma hela vårt stora förråd där vi samlat tusentals prylar... Vi är uppsagda fr o m 31 maj och någonstans måste man börja. Vi har redan kört iväg ett par släplass till soptippen och skänkt bort en massa prylar men det märks inte att något har försvunnit... Då fattar ni.

Imorrn kväll ska vi också på 50-årsfest med helstekt gris på menyn och det ska bli supertrevligt! Vi har förberett lite tävlingar och andra överraskningar som jag hoppas ska bli väldigt roliga att göra!


Födelsedagsbarnet! Här på en bild från midsommarafton ifjol!

Idag har det hur som helst varit en riktigt bra dag! Började med att jobba en stund vid köksbordet imorse och det är nu säkert tredje gången som vi får besök av sotaren och han får se mig sitta i pyjamas. Stackars männisch! Han verkar dock inte ha tagit någon större skada. Ännu! :)

Sedan bar det av ner på kontoret där jag bl a har haft ett otroligt givande möte med Artistkontoret. Vi ska starta upp ett mer genomtänkt samarbete när det gäller företagsarrangemang och event och det känns kanonkul! Vi kompletterar varandra väldigt bra och kommer att bli en mycket pålitlig samarbetspartner för de företag som vill anlita oss. Många år i branschen är en viktig merit som vi faktiskt kan unna oss att skryta med. Och det måste man ju få göra ibland!

På lunchen hann jag en snabbis på stan (det blir lätt så när man ska handla lunchmat på ICA). Köpte bl a ett armband till mig (kul att träffa dig Mariana!) och en söt klänning till My! Jag hade beställd den tidigare från H&M men när jag fick paketet igår hade de paketerat fel så där låg istället en helt vanlig t-shirt...


Söt, eller hur?

Fast på den där ungen blir ju allting supergulligt! Men nu hörde jag att hon hade levt rövare idag när pappan och mamman skulle träffa prästen inför bröllopet. Det känner jag igen... Ibland skulle man vilja sälja dem billigt men det är tur att det går över! :) Våra barn var 4 respektive 5 år när vi gifte oss och det var en intressant upplevelse på många sätt! :) Söta, men full i sjutton! Emilia var i full gång och sprang runt hela kyrkan när vi träffade prästen men när det väl blev skarpt läge var hon som ett ljus. Då vaknade istället Oskar till och hängde bl a i knoppen under predikstolen... Vilka minnen! Det är rart med barn!
#1 - - Mariana:

Det var kul att träffa dej me´....

Önskar dej en trevlig helg!



Kraaam