Färdig!

Jag säger bara en sak: Bröllopsprogram! Ja, nog är det tur att jag älskar att göra trycksaker! Idag har jag avverkat en sista heldag med programproduktion och nu är jag äntligen klar! Eller så klar som man nu kan bli innan man har korrekturläst... Haha!

Jag har också varit iväg och köpt toner i alla färger och mer papper så att jag inte ska stå där och svära när jag väl börjar skriva ut alla sidor. Det känns välplanerat och skönt. Det svåraste idag var väl att kasta om sidorna i dokumentet igen för att de ska bli rätt när man väl skriver ut. Naturligtvis är det ju dubbelsidigt och ganska många sidor. Det blir gärna så när man gör saker åt människor man tycker mycket om!

Jag har också fått present idag! Käraste syster kom med familj på middag och hade med sig de allra sötaste örhängen!


Så himla fina! Och naturligtvis passar de perfekt till min brosch på kavajen! Tack!!! Jag blev jätteglad! :)

Roligt var det också att ses ett tag och surra lite om planeringen för den berömda dagen. Det ska ju också fotograferas och blåsas ballonger och dekoreras och allt annat som hör till. Sedan ska jag väl också göra ett vigselprogram... Hoppsan, det hade jag nästan förträngt! Men det löser sig. Det är ju mycket mer seriöst och därför desto mindre arbete. Det ska hur som helst bli en fantastiskt trevlig dag!

Och nu hann jag också krama barnet idag! Det är alltid så mysigt! Nu hinner hon en hel del så man får vara på sin vakt och rädda det som räddas kan när hon ökar farten... haha! Det är tur att man är yngre när man skaffar barn! Men kramarna är underbara!

   
Hon hann också med ett chokladkex efter maten! Hon fick lika mycket överbett som "Emma" har underbett... Hon är så vansinnigt rolig! Jag säger ofta att jag älskar henne (och det är jag nog inte ensam om). Idag frågade jag om hon kunde säga "Jag älskar dig" och då svarade hon: "Jag älskar mig!" Underbart! Behåll den känslan My!