Våra barn!

Läser Emilias blogg och ser att hon valt ämnen varje dag som hon ska skriva om under hela mars månad. Jag vet inte om jag skulle orka mig igenom en sådan lista men jag väljer istället mitt favoritämne med bilder på de som jag tycker är vackrast i hela världen! Barnen!!! Älsklingsmänniskorna! Jag kan ju inte kalla dem ungarna längre när de nu är 22 och snart 21 men jag skulle kunna skriva gullungar för det är vad de är!


Världen gulligaste OSKAR som pluggar i Luleå och som nu söker sommarjobb som fotograf och redigerare. Hoppas han kan få något närmare Skellefteå så att vi får ses i sommar!


Världen sötaste EMILIA som jobbar på Scorett i Göteborg och som nu borde få sin första semester det här året. Hoppas hon väljer att tillbringa en del av den här hemma så att vi får vara tillsammans!

Ja, jag vet att jag är en "tjötig" mamma men ni är BÄST! Älskar er!

#1 - - Karin:

Ja nog förstår jag att de "små" värmer mammahjärtat dom ser inte bara bra ut utan också urgoa och snälla.

#2 - - Emilia:

Gullemamma!!!

#3 - - Monica:

Världens finaste! Kram!