Tvättstugan klar!

Oj, så skönt! Maken har monterat dörreländen hela dagen och det är inte lätt att byta gångjärn och justera in dörrarna så att de sitter som de ska. Men nu är det klart och det blev så himla fiiiiint! Varken dyrt eller märkvärdigt men äntligen så ljust som jag vill ha det! Jag är supernöjd!!! Och det blev skillnad! Så här såg det ut från början:


14 mars - arbete påbörjat.


20 mars - klart! Det blev både ljusare och större! Bry er inte om röran mitt fram mot bastun. Vi har inte hunnit bära bort gamla dörrar e t c


Så trevligt! Jag är som sagt mer än nöjd!


Jag hittade t o m lite tyg i mitt "lager" som passade så det blev en ny hissgardin i fönstret! Nu ska vi börja fräscha upp även i kontoret och i Oskars rum men idag blir det inte så mycket mer. Hockeyn på TV:n lockar och sedan har vi inte så mycket mer ork kvar. Bra jobbat var det i alla fall och maken får en stor och offentlig kram!!!

Vi hann få ett kort besök av syster med familj som gärna hade fått stanna men det är inte kul att smitta ner dem då de nu har blivit rätt friska. My hann i alla fall traska en runda och leka med de få roliga saker vi har!


Söt och nyvaken unge! Vi får kramas mer en annan dag! :)

Nu: Hockey! Vi träffade på Linköpings spelare på Aurum igår och jag hade tänkt matförgifta dem men bestämde mig för att lita på att spelarna i AIK tar hand om motståndet!