Solsidan...

Ja, vad ska man säga... Det är nästan föööör bra! Vissa stunder blir man nästan illamående av hur "jobbigt" det är. Ove Sundberg tar ju priset som världen värsta medmänniska (Kan vi ta din bil? Ja! Vi gör upp om bensinkostnaderna senare...) Och de fiiiina vänninorna från Saltsjöbaden som bara pratar skit... Det var hur skönt som helst när Anna (Mia Skäringer) rev av sin utskällning! Vilken dräpare! Haha! Och vad säger man om Fredriks replik till Mickan på den romantiska semestern: ""Jag vet komapatienter som har mer att göra än du..." Lovely!


Ja, nu hör jag hur maken ser den inspelade reprisen och jag kan inte annat än skratta en gång till. Och skratta fick man göra även åt Kommissarie Zen som verkligen är en superserie! Jag vill se mer av den här italienska deckaren! Sofistikerad humor och en annorlunda intrig än den man är van vid. Så väldigt bra! Måste undersöka om det inte går att få tag i fler avsnitt!


Inte bara spännande... Snygg också! Det skadar inte... Nu blir man vän anklagad för att vara sexistisk men det får jag ta! :) Den kvinnliga huvudpersonen är ju också en superskönhet så nu har jag varit rättvis också! En riktigt bra TV-kväll!
#1 - - M:

Jag älskar Solsidan, det är den bästa svenska huor serien som någonsin visats, sen verkar ju gammal som ung gilla den. Ibland tycker jag dock att Ove får för mycket tid, alltså det finns gränser, som näe de hämtade soffan på Jysk....och Annas replik förra veckan, nej nu tror jag bestämt att musslan slutit sig.....Ha en bra måndag!

#2 - - Mariana:

Jag blir inte förvånad om försäljningen sjunker på Dijon senap oxå... jag kommer då inte att vara sugen på ett bra tag;)



Hoppas allt är gött!

#3 - - Monica:

Haha! Ja, Ove Sundberg och Dijonsenap är ingenting man längtar efter... Allt är bra med mig! Kram till er båda och tack för att ni läser! :)

#4 - - Mian:

Jag skrattade så jag grät åt Ove i söndags. (att jag sedan dejtat en empatistörd kille som är otäckt lik Henrik Dorsin gjorde dijonsenasscenen ännu bättre!)

#5 - - Monica:

Haha! Ja, det värsta med roliga karaktärer i serier är att det ofta finns värre exemplar i vekrligheten...