Slutet!

Ja, nu har jag just kommit hem efter två bra föreställningar av den allra sista revyn! Det har gått hur bra som helst och idag har vi haft besök av bl a scenografen Ulla Karlsson och min favoritfaster Sonja! Glad publik och bra föreställningar! Nu får ni en liten sammanfattning av de här dagarna eftersom jag för första gången inte är så trött att jag bara "dör bort" på kudden. Jag insåg dock, efter att ha blivit påmind, att vi ställer fram klockan i natt så nu tappade jag plötsligt en timme... Shit happens!

Igår avslutade vi ju på hotellet med en liten eftersittning vilket var väldigt trevligt!


Hela det glada gänget på turné!


Vi åt riktigt god Ceasarsallad! Perfekt i denna sena timma!

Idag var det dags för föreställning igen och jag har gjort lite spridda dokumentationer av vår allra sista dag tillsammans...


Det vackra folket i kulisserna!

   
Det lite mindre vackra folket...

   
Och det absolut fulaste... haha!


Mellan föreställningarna idag gick vi och åt middag på Allstar och hann se lite av hockeyn!


Koncentrerade miner. Vi väntar på AIKS:s mål...


Lite lugnare kändes det efter 1-1 men då var vi tvungna att gå tillbaka...


Här är Åsas kompis Arne som tyvärr hejade på Luleå... men han fick vara med på bild i alla fall! Han har hjälpt till så mycket att vi bortser från Luleåsympatierna!


Tillbaka på Saga! Mats beundrar min fantastiska ljussättning bakom scenen! Jo, det är en julbelysning... Vad gör man inte för att se när man byter om? Eller så kanske han ser ljuset i tunneln eftersom SAIK faktiskt vann! Så skönt!!!


Thomas sätter på läppstiftet för sista gången!


Åsa och Mats speglar sig i varandras glans!


Men vem är det här? Hahaha! Min roligaste bild! :)

Men allt roligt tar slut och helt plötsligt hade vi gjort våra sista insatser på scenen. Vi fick stående ovationer men det gjorde också att en del trodde att alla hade bråttom till garderoben varför applådtacket blev en aning förkortat...haha!


Dags att riva och packa ihop allt igen!


Allt som återstår är lådor och skräp...


Efter rivningen gick vi ner till logerna för att avnjuta öl, lite revbenspjäll och annat tilltugg som Mats hade köpt. Så himla gott när man jobbat klart!


Många skratt och många revben blev det!


Skönt att luta sig tillbaka en stund!


Sedan lämnade vi alla "goa gubbar" som lovat lasta ut allt skräp. Jag och Åsa drog oss tillbaka för att få några timmars sömn. Imorrn ska vi bara packa släpen och åka hem! Tack för ett par supertrevliga dagar i Umeå! :)



#1 - - Malin:

Tycker Åsa ser ut som Tommy Körberg på "spegelbilden" :-)

#2 - - Mikke J:

Joppo! Vilket finbesök ni hade på eran turné där.

#3 - - Monica:

Joppo? Är det Johan du menar så har han jobbat med oss alla Umeå-svängarna. En superduktig och sympatisk kille!