Shopping!

Vädret är strålande vackert och jag ska strax ge mig ut för att lapa lite sol men först måste jag göra en repa på stan för att inhandla lite presenter! Världens underbaraste dotter fyller 21 år på tisdag och det är ju klart att man vill överraska henne! :) Nu läser du kanske det här Emilia men du vet ju inte vad som kommer i brevlådan för det...

Tisdag är ju också internationella kvinnodagen och hon kunde inte ha valt bättre tidpunkt att se dagens ljus! Stark som få rev hon av sig mössan tre gånger innan jag fick ned henne i liften på BB och jag undrade redan då om det var en stålkvinna som fötts - och så var det! Självständig, stark och vacker! Det är vår Emilia det!


Längtar efter dig vännen! :)

Jag hade tänkt ta en liten power nap på förmiddagen men just när jag hade börjat slumra in på sängen så hör jag att katten som ligger nere vid fotändan börjar kräkas... Upp som ett skott för att rädda överkastet! Nu blev det ingenting men jag börjar tro att det var lite planerat. När jag hade stigit upp gick han tillbaka och la sig igen. Han ville nog bara vara ifred...

Nej, nu måste jag iväg!