Prinsessor!

Idag har jag återgått till ordningen och börjat jobba igen! Fast när man är egen företagare så kan man ju aldrig koppla bort helt men nu har jag t o m varit på kontoret och då är man i alla fall inte alls ledig. Jag har börjat det gedigna arbetet med att samla och gå igenom alla urklipp och bider från våra 32 revyår och ska sammanställa delar av dem till en bok. Ett riktigt roligt och mycket nostalgiskt arbete!

Jag har också träffat en massa trevliga människor! Först hade jag en dejt med svärfars på Aurum där jag hjälpte dem att boka in en lördag för svärmors 80-årskalas! Alltid roligt att träffa dem och bra att man kan hjälpa till och stötta i besluten. Jag tror att det kommer att bli jättebra!

Där stötte jag också på en alldeles underbar människa! Jag har sedan jag började blogga fått god kontakt med en av makens f d chefer och vi har genom bloggarna blivit riktigt goda vänner! Nu fick jag äntligen chansen att träffa hans fru och det var en strålande varm kvinna som jag blev så glad av! Hon spred så mycket postitiv energi omkring sig att jag blev helt lycklig! Att hon sedan också kallade mig "prinsessa" tog jag som en extra bonus. Så kul att äntligen få ses och vilket härligt möte! :) Det ska vi göra om fler gånger!

När jag kom tillbaka på kontoret fick jag besök av en annan liten prinsessa: Alma Sommar Löwgren! 

 
Hon kom i sällskap med sin söta pappa Löwe!


Och sin söta mamma Mia!

Så kul att träffa hela familjen! Det var ett tag sedan nu och jag har länge tänkt hälsa på men det har varit så mycket annat nu en tid. Alma är ett riktigt charmtroll! Hon har lärt sig gå och vuxit så himla mycket sedan sist. Det går så fort!


Här testar hon också våra snurrbara pallar! Tryggt att mamma håller i eftersom de är ganska höga.

En riktigt bra dag blev det! Jag hade så mycket energi över att jag direkt efter jobbet åkte och handlade och nu har jag lagat en jättegod pasta med viltskav! Goda rester till den kvällsarbetande maken i morrn!
#1 - - Ola T:

Jag blev litet avis på frun som fick träffa dig på riktigt först. Hon var totalt lycklig då du lyste upp hela dagen för henne. Tack för det!

#2 - - Monica:

Hälsa och tacka henne också! Vilken underbar människa! Jag blev minst lika glad! :)